jaka jest muzyka afrykanska

jaka jest muzyka afrykanska

Optymalne wykorzystanie High Protein Breakfast

Autorzy British Journal of Nutrition badania zauważają, że większość Amerykanów zazwyczaj zużywają stosunkowo niewielką ilość białka na śniadanie – tylko około 15 procent ich całkowitego dziennego spożycia białka.

Dodatkowo, badania konsumenckie przez Międzynarodową Rada Informacji o Żywności wynika, że ??92% Amerykanów przytoczyć śniadanie za najważniejszy posiłek dnia, jednak mniej niż połowa (46%), zjeść śniadanie siedem dni w tygodniu.

Badania te dają realną szansę na diecie, aby zwiększyć spożycie białka na śniadanie, aby zobaczyć znaczący wpływ na ich wysiłkach odchudzania. Wiele osób złapany w nudne śniadania w rutynę, albo mówią, że po prostu nie mają wystarczająco dużo czasu, aby zjeść w godzinach porannych, ale przy odrobinie planowania, wysoki śniadanie białko może być łatwo jednym z najbardziej wypełnianiu posiłków w ciągu dnia.

Oto kilka wskazówek dla łatwego, wysokie śniadania białkowe:

Gotować Raz, Eat Twice: Redakcyjne wczorajszym resztki warzyw jako nadzienia w łatwym do przygotowania omletu gotowe do spożycia w czasie krótszym niż dwie minuty. Oprócz resztek napełnić omlet z chudego boczku i sera niskotłuszczowego dodatkowego smaku i stemplem białka.

Wake Up Right: Zacznij dzień od prawej ze zrównoważonym śniadaniu, że białko pary wysokiej jakości, takie jak jogurt lub niskotłuszczowego nabiału, przy zdrowych węglowodanów, takich jak te znajdujące się w owoce, warzywa i produkty pełnoziarniste.

On The Go: Na posiłek śniadanie można zabrać ze sobą w godzinach porannych, spróbuj owinąć! Dodaj chude kanadyjski bekon i ser o niskiej zawartości tłuszczu i wszelkich innych korzystnych dodatków do jajecznicy, a następnie łyżka do ciepłego całej tortilli pszennej. Złożyć tortilla, przeciąć go na pół i zabrać go do pracy.

– autor artykułu